BERGEN OP ZOOM – Vrijdagmiddag, bij de opening van De Foodstoet op stadspark Kijk In De Pot, heeft wethouder Arjan van der Weegen een mooie, unieke auto aangeboden gekregen. Voortaan rijdt er een heuse Aangenaam Bergen op Zoom wagen rond, in en om de gemeente.
Aangenaam Bergen op Zoom is het citymarketing-platform waarmee de gemeente zich op de kaart zet. Niet alleen met een website, een veel bezochte Facebookpagina en Instagram. Daarnaast ontplooien meerdere communicatie- en marketingspecialisten initiatieven en campagnes namens de speciaal hiervoor opgerichte organisatie.
Laten zien dat deze gemeente een hele goede plaats is voor wonen, werken, recreëren en ondernemen, dat is in een notendop waar het platform voor staat. En eigen inwoners inspireren tot ambassadeurschap hoort daarbij. Daarom is het ook van belang dat in en om de gemeente mensen worden gewezen op het bestaan van Aangenaam Bergen op Zoom en de verhalen op de website in het bijzonder. Dat onderkent ook Aries van Beek, directeur van Citroën DS Dealer Van Beek. Zijn bedrijf heeft een Citroën C3 beschikbaar gesteld, die vanaf nu met Aangenaam Bergen op Zoom belettering rondrijdt. Doordeweeks als leenauto van de garage en in het weekend voor promotieactiviteiten van de gemeente. Bij evenementen zoals De Foodstoet, maar ook andere gelegenheden, wordt voortaan deze wagen ingezet door het Aangenaam Bergen op Zoom team.
Samenwerken is de sleutel
Wethouder Arjan van der Weegen kreeg vrijdagmiddag, kort na de opening van De Foodstoet, de sleutels van de Citroën C3 overhandigd van Edward van Dijk, vestigingsmanager van het Bergse Van Beek filiaal. Van der Weegen heeft Citymarketing in zijn portefeuille en is blij met deze nieuwe samenwerking, die door de gemeente en het garagebedrijf als win-winsituatie wordt ervaren; "Bergen op Zoom op de kaart zetten wil en kan je niet alleen als gemeente. Daar heb je de inwoners en het bedrijfsleven bij nodig. Het is mooi om te merken dat ondernemers de waarde inzien van die promotie en daar actief aan mee willen werken. Zo maken we reclame voor en met elkaar. Een hele mooie manier om samen verder te komen en meer te bereiken."